Köp bil
En trygg bilaffär, utan krångel
En trygg bilaffär, utan krångel
- Personligt bemötande
- Tydlig kommunikation
- Fokus på långsiktigt förtroende
Är intresserad av bilen
Fyll i formuläret så hör vi av oss.
Kundrecensioner
Bilaffärer som bygger på ärlighet och transparens.

medaa 211
4 veckor sedan
Jag är väldigt nöjd med mitt bilköp här! Trevligt bemötande, smidig affär och professionell service från början till slut. Jonathan var hjälpsam, ärlig och gjorde hela processen enkel och trygg. Bilen motsvarade alla förväntningar och allt gick snabbt utan krångel. Rekommenderas varmt till den som söker en pålitlig och smidig bilaffär!

Caroline Runerås
1 månad sedan
snabb och smidig affär trots ett mer akut läge och inhandling av bil. Jonatan bemöter kunden på bästa sätt och är en sån där bilhandlare och mekaniker som månar om att ha nöjda kunder. toppklass, rekommenderas starkt!!!

Hidajet Hadzic
3 månader sedan
Bilförsäljare var kunnig,ärlig stog för det man kom överens muntligt!
REKOMMENDERAR STARKT
REKOMMENDERAR STARKT

Ade Bronzani
3 månader sedan

Ahmed Abdu
4 månader sedan

Alexander Sinik
4 månader sedan
Fick punktering i förbifarten och hittade Törnell motor i en googlesökning. Svängde förbi och fick hjälp direkt med att fixa däcket trots att klockan var strax efter 17.
Toppklass!
Toppklass!

Jacob Hafstrom
4 månader sedan
Seriös och kunnig bilhandlare. Rekommenderas

Lindim Ali
4 månader sedan
Fantastiskt bil affär med Jonathan! Smidig och enkel att ha o göra med!
Köpt många bilar i mitt liv men lätt den bästa affären jag har gjort! Tack återigen Jonathan!
Köpt många bilar i mitt liv men lätt den bästa affären jag har gjort! Tack återigen Jonathan!

Kenneth Ondrejka
4 månader sedan
Hittade Törnell motor via facebook annons, bila köpes, skickade formuläret och blev uppringd strax efter. Vi var överens om pris på telefon förutsatt att bilens skick var ok. De var flexibla vid tidsbokning för inspektion och erbjöd både kvällar och helg för att avsluta affären. Vi sålde bilen till de, det gick snabbt, proffsigt och smidigt. Bilen avställdes och omregistrerades medan vi väntade och pengarna fanns på kontot direkt. Skulle absolut rekommendera och använda de igen.

Lisa Camitz
7 månader sedan
Supernöjd ✨
Trevligt och professionellt bemötande och nu har jag grymt bra balanserade däck! ⭐
Trevligt och professionellt bemötande och nu har jag grymt bra balanserade däck! ⭐

Mikael Lindh
8 månader sedan
Jonathan va jättebra och trevligt bemötande, smidig affär och kommer åka dit fler gånger

Linda Karlsson
8 månader sedan
Supernöjd🌟🌟🌟professionellt och trevligt bemötande av Jonathan. Smidig och snabb affär, rekommenderar verkligen detta företag!!!

Jakob Strömberg
8 månader sedan
Mycket trevlig och väl bemötande, snabbt och enkelt, ordning och reda. Väldigt smidigt med ägarbyte och betalning.

Daniel Haglund
9 månader sedan
En bilförsäljare som lägger tid på dig som köpare. Trevligt bemötande och bra service.

Åse Floresten
10 månader sedan
Jonathan var väldigt trevlig och seriös säljare. När vi kom så berättade han de få fel och brister han upptäckt på bilen och det uppskattade vi. Nu har vi haft vår audi i 1 månad. Den dag vi behöver köpa bil igen så kommer vi kolla om han har nån som passar oss, för hit åker vi gärna tillbaka.

Ahmad Arabi
11 månader sedan
⭐⭐⭐⭐⭐
Fantastisk upplevelse!
Mycket trevlig och professionell personal. Allt gick smidigt från första kontakt till att jag hämtade bilen. Bilen var i toppskick, precis som beskrivet. Stort tack för ärligheten och det goda bemötandet ,jag rekommenderar verkligen den här bilhallen!
Fantastisk upplevelse!
Mycket trevlig och professionell personal. Allt gick smidigt från första kontakt till att jag hämtade bilen. Bilen var i toppskick, precis som beskrivet. Stort tack för ärligheten och det goda bemötandet ,jag rekommenderar verkligen den här bilhallen!